måndag 6 september 2010

ULLAREDSRESA

Kom till jobbet imorse och då var det sista anmälningsdag till Ullaredsresan. Jag hade ju inte läst det nya bladet så jag visste inget. Men gubben ville dit så nu ska jag snart till Ullared :-) Alltid lika kul... Hoppas vi får svar om Parisresan idag, och ska vi dit så kommer jag va trött på denna bussresa till Ullared!!!!

Snart har jag bara ett jobbpass kvar denna veckan. Det kommer gå fort :-) Imorn ska jag och farmor iväg en sväng. Det ska bli jättekul!! Träffa "kusiner" som var några år sen jag träffade sist.

Men jaha, Ullared... Undra om jag behöver något... Tror faktiskt inte det!!

Ikväll åker barnen :-( Men innan de blir hämtade ska vi äta fruktsallad. Å mysa. Om de inte vill vara ute och leka med kompisarna förstås ;-)

Känns skönt att jag har fyllt i alla mina krångliga papper med!! Hade några stycken igårkväll men nu är de fixade och postade. Förhoppningsvis räcker det och allt löser sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥