torsdag 9 september 2010

FÖRUTFATTADE MENINGAR

Alltid när jag ringer till vårdcentralen och får "syster B" får jag så konstig känsla. Tycker hon är skum. Kanske är det sen vi var små, jag har alltid tyckt att hon är märklig och uppfattat henne dom lite speciell. Kanske lite okunnig för att jobba på en vårdcentral. Men har du fått ett jobb där så har du ju gått en utbildning!! Så helt okunnig kan hon ju inte vara... Men iaf så bokade hon in mig, blodtryck kl 10 och blodprovet efter. Men det fanns bara blodtrycket bokat när jag kom hit.... Men det fixade hon i kassan till. Men hur va det nu med de förutfattade meningarna... Kanske magkänslan har lite rätt ändå!?
Jaha nu är jag här, snart ska jag ligga på britsen och "slappna av", helt omöjligt idag!! Kommer ha ett skyhögt tryck säkert...
Andas andas.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥