lördag 23 juli 2011

BILBINGO

Det blev en varm men uppiggande promenad på 1,5 timme. Nu har vi bestämt oss för att åka på bilbingo, vi är 5st som ska ge oss på det här. Det är en av oss som gjort det innan så det ska ju bli spännande. Fast jag kan ju erkänna att jag tycker det är lite pinsamt om jag behöver tuta, för jag ska köra... Men tut innebär ju vinst ;-)
Jag skulle plocka med mig lite polkagrisar och la de i frysen en stund för de hade klibbat ihop lite. När jag tog ut dom tryckte jag till på påsen så den exploderade och det va polkagrisar i hela köket.... De blev ju i miljoner delar och lät som ett glas gick sönder... Men alla hamnade inte på golvet så bingon är räddad iallafall :-) Måste in och köpa Loka med för nästan alla de andra dricker nog öl...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥