tisdag 12 juli 2011

LIVET PÅ LANDET

Vi har vi sett mjölkningen med idag. Det va spännande!!


Undra om Max blir bonne!? Med tanke på alla maskiner + djur, kan det bli bättre?


När vi kom hem lämnades barnen för 3 veckor med sin pappa. Det är tufft, tungt. Men jag får se det som att jag får ha de i 3 veckor sen!! Det får hålla modet uppe. Jag och Max busade i min säng innan idag, han skrattade så han kiknade och han försökte kittla mig med så :-)
När vi kom hem sen ikväll tog vi en cykeltur på 3 mil. Jag får se det som uppvärmning till imorn. Jag ska ge mig ut på en runda som vi brukar cykla, tror det är 1,6 - 1,7mil och den ska jag se hur mkt jag orkar jogga och hur lång tid det tar. Det hade varit skönt att göra det på morgonkvisten, men jag behöver sova först!! Men sen så :-) Å imorn eftermiddag/kväll är det Hästvedamarknad som gäller. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥