torsdag 21 juli 2011

PIGG O GLAD

Hoppsan, igår somnade jag som en klubbad säl innan 21.30 :-) Nu är det frukost och strax ska jag ge mig ut på en ordentlig powerwalk. Svetten ska drypa, då vet jag att då går det bra, haha. Jag har gått ner 3 kilo så lite nytta har ju motionen gjort.
I eftermiddag bär det av mot Hovmantorp igen, hämta bilen. Jag ville inom och hälsa på min vän i Nybro när vi ändå är på det hållet, men då jobbade hon lite väl länge för att jag skulle hinna sova innan jag ska jobba inatt. Det tar ju en stund att köra. Vi ska köra ner och hälsa på ett par andra vänner när vi kommer hem. Måste ju visa dom bilen de ska hälsa på i framtiden. Jag hade ju liksom glömt att tala om att vi köpt ny bil, när han frågade om det hänt nåt nytt..... Jag kan väl inte tänka på aaaaallt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥