torsdag 21 juli 2011

TAGGAR UPP MIG

Äntligen i säng!! När vi hämtat bilen fick vi köra hem och käka, jag höll ju på att svälta ihjäl ändå jag åt preciiiis innan vi körde.... Jag har en konstig ämnesomsättning!! Men när vi va klara körde vi ner till Loshultarna en sväng. Spelade lite kort och snackade. Men jag är ju för trött och för tråkig, bara jäspar typ 5ggr/minut....
Men nu hoppas jag på ett par timmars sömn, jobb och sen lite sömn på det. Imorn är det dags för joggingrunda igen. Då ska jag springa skiten ur mig för sen är det vila och helg. Eller, det är städning här imorn eftermiddag med... Men en sak i taget, under sömnen ligger jag och taggar mig inför löpningen. Måste nog göra det för att få motivationen. Men undra hur bra sömn det bli då egentligen? Å jag gör ju det ändå "omedvetet" fast ändå medvetet, eller hur det nu blir... Jaja, taggad blir jag iallafall!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥