torsdag 22 augusti 2013

EN GLAD TORSDAG♥

Gooo morron go morron la la la la lalala, japp, är på strålande humör☺ Fick kaffe på sängen idag och nu ska jag göra mig klar för att åka till apoteket och sen vidare till Farmor♥
 Jag kollade igenom våra bröllopsbilder vi fick av svärmor. Det va ju så fint, jag kan sitta och titta på bilderna hur mkt som helst!! Jag ska öppna säcken med kort nån dag och se om där är något kort som vi kan förstora♥
 Thea sprang runt med kameran och fotade med☺
 Thea ritade och skrev en teckning till oss♥
JAG ♥ LINUS
 
Igår kom Lilla A förbi en stund, trevligt!! Nya Ikeakatalogen hade kommit så jag satt ute och kollade igenom den och glömde en givetvis ute sen..... Idag när jag kom ut låg den strimlad, hela katalogen... Maaaaaaaaaiiiisteeeeeeer!!!!!!! 

2 kommentarer:

  1. Dom är jätte fina bilderna, speciellt headern :)
    Jag har inte orkat läsa bloggar på jätte länge så jag har inte ens sagt grattis :(

    GRATTIS !!! <3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥