fredag 23 augusti 2013

FREDAG 23 AUGUSTI




































Igår upptäckte jag hur långt mitt hår blivit.... Det växer fort! Jag tycker inte det va så längesen jag klippte mig. Det hade behövt sig en rejäl dunderkur med fukt. Någon som har något bra tips? Men ibland är jag bra sugen på att klippa av 10-15 centimeter för det känns ganska poröst. Men jag gör inpackning varje vecka men det ser ändå så tråkigt ut!

Igårkväll va vi iväg en sväng. Det va några veckor sen vi va nere hos de räliga odjuren....
Maister är överlycklig så fort han får halsbandet på sig, då vet han vad som gäller!!!
 
Idag har jag varit ute och hälsat på Familjen H, det va ett tag sen nu och lilltjejen börjar bli stor nu och världens goaste! Så jädra söt♥ Jag ska ta och städa i köket hade jag tänkt + att jag ska springa mina 7km nu innan Linus kommer hem och vi tar fredagskväll. Vi har bubbel på kylning, fick den på bröllopsnatten på rummet men då va vi för trötta för att öppna den☺ 

1 kommentar:

  1. Ibland funderar jag på att klippa av rubbet för mitt hår är precis som ditt rätt så poröst och tråkigt. En dag satt jag med inpackning i en timme och det blev lite bättre men bara tillfälligt..

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥