måndag 5 maj 2014

MMMM FRUKOST HAHA

Jaaaa, varför bryta ett vinnande koncept☺ Gjorde så jag kan ta med mig till lunch med och nu är det slut på att köpa de små burkarna, igår fick det bli de stora, så de håller åtminstonde en hel dag eller möjligtvis två!
 
Jag fotade ju ute igår men typiskt nog hittar jag ju inte kamerasladden... Annars ligger den alltid på samma ställe!
 
I eftermiddag kommer mina älskade skitungar hem! Hur mycket de än bråkar och har sig så älskar jag ju de mest i heeeeela världen♥♥♥ Efter fritids åker vi och köper jordgubbsplantor, hittade en mjölkkanna ute i den lilla ladan igår som jag tänkte sätta någon planta i. Sen va vi ju hos Familjen J igårkväll och hämtade pallkragar som jag ska plantera lite i med. De va här på förmiddan och drack kaffe. Sen kom vår polisgranne och drack kaffe och berättade lite om huset och allt runtomkring. Herregud vilken trevlig prick!
Nu ska jag göra mig klar att åka☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥