onsdag 28 maj 2014

HEMMAGJORD SAFT ÄR BÄST!!



God morgon! Här är rabarbersaften på tillagning och ikväll är den klar☺ Sen hoppas jag på flädern lite senare. Hemmagjord saft är ju sååå mycket godare! Jag skulle vilja göra en saft med rabarber-jordgubb med så jag tror det blir ett projekt senare.
Igår efter vi varit på ultraljudet va vi inom ett café och köpte varsin macka, räkmacka (givetvis!!) för min del. Mmmmmmm♥
Efter jobbet la jag mig ute i soooolen, Diesel är inte sen att komma och kela! Så jäkla mysig - med de hon vill...
Jag börjar störa mig ganska mycket på att min kamera inte funkar, men nu har jag kollat ut ett nytt objektiv iallafall. Få se när jag bli färdig att köpa det med.
 
Rätt skönt med två lediga dagar nu men sen jobbar jag fredag och lördag och det är skoj det med☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥