fredag 30 maj 2014

FIRAT THEA

Härligt väder!! Jag har suttit ute en stund och njutit för jag börjar inte förrens någon timme senare idag. Ikväll ska vi inviga grillen vi köpte igår. Nu blir det grillat flera dar på rad, igår va vi hos brorsan med familj och åt grillat. Deras bebis är beräknad om ett par dagar, så snart är jag faster igen❤️❤️❤️
I helgen som var firade vi Theas födelsedag. Tänk att ungen är N I O år!!! Herregud så fort det går!
Hon ville ha prinsesstårta och hjälpte till att göra den :-)

Nu är det bara minsta brorsans födelsedag kvar (nästa vecka) sen har vi avverkat alla, sen börjar det i december igen fast vi fixar så det blir en födelsedag i höst med :-) Liiiite spridning på kalasen! Annars är det ganska intensivt på vintern/våren.

3 kommentarer:

  1. Hej :-) såg att du frågat efter en bra BUS på Hannas blogg :-)) jag skrev till dig där, men vet inte om hon kommer publicera det :-)) så skriver här med :-) kan inte låta bli att rekomendera denna fantastiska BUS som heter Vita liberata...sheer silken mousse.. tinted self tan medium.. är ett mousse du smörjer in med handskar på... kladdar ej.. man blir ej fet i huden, utan babylen. Den luktar inte alls som BUS brukar göra... och den är suverän till färgen ser äkta ut... inte alls gul... och man ser resultat på en gång.. Finns att köpa på nätet 300 kr, värd varenda krona :-))Hoppas du blir nöjd om du provar. Jag letade länge innan jag hittade denna och blev supernöjd. Mvh Helene

    SvaraRadera
  2. Åh, TACK för tipset!!! Men vilken sida kan jag hitta den på???

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Jag köper från Nelly.com

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥