torsdag 1 januari 2015

1 JANUARI 2015

Jag önskar alla ett helt fantastiskt 2015!! Några nyårslöften? Själv ska jag mest lära mig att njuta av dagen. Krama mina barn ännu mer och berätta hur mkt de betyder för mig! De är ju försjutton hela livet❤️ Å träning? Det som säkert de flesta har som nyårslöfte? Det behöver jag inte ha som löfte för det hade jag ändå tänkt börja med när jag ammat klart - ingen stress, ingen press!

Här hade vi ett par barn som sov längst :-) Jag och Tuva smög upp tidigast och satt och pratade om gårdagen. Jag fick ju iallafall lite skratt som svar så hon va nog med nöjd. Hon fick ju umgås med "tanten och farbrorn" som kommer betyda mycket i hennes liv haha.
Vi firade in det nya året med Loshultarna. Vi åt riktigt god mat och spelade spel med barnen. Några va ute och tog sig ett snabbdopp i spaet ;-)
Vi såg de fina raketerna innan vi begav oss hemåt. Alla somnade som klubbade sälar!!
Tack för igår!!

Idag skickar vi massa kramar till Världens bästa Lena som fyller år!! Hon betyder mycket för mig❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥