måndag 5 januari 2015

FIKAGÄSTER

Idag har vi haft min kusin och hennes barn här + en vän och hennes tjej. Mysigt med massa folk men det innebär ju med lite bråk och kiv bland barnen. Men så småningom avtar det väl....
Vännen hade bakat citronkladdkaka och denna lilla biten va det som blev över ;-) Jättegod!! Jag gjorde kladdkaka, såklart.

Innan barnen åkte va vi ute och lekte kurragömma. Skönt väder när det är runt nollan och krispigt i gräset.
Nu ligger vi i soffan och slöar! Lillfisen har sovit sig igenom hela dagen och varit lite ledsen då hon varit vaken. Fattar inte hur hon kan sova så mkt! Men bäst hon vilar upp sig till vaccinationen i veckan ;-)
Jag tog mig en rejäl långdusch med peeling och hårinpackning. Känner mig nästan som ny!
Detta hår..... När jag tvättar det ligger ju hälften av håret (känns det som) i golvbrunnen. Deprimerande. Å jag skulle behövt kapa 10-15 cm av det oxå men det känns lite sisådär. Det kanske finns något som gör dundersusen för håret??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥