torsdag 9 juli 2015

GODMORGON, 1 MORGON KVAR!

Sovmorgon? Näää, här prioriterar vi att träffa pappan i huset innan han åker till jobbet ;-) Men nu är det nära, bara en morgon till innan vi kan ligga kvar i sängen och mysa innan vi behöver stiga upp. Vi har nedräkning!
Igår skickade jag Linus till vårdcentralen å det va ju tur han gick dit för de fick plocka bort en flisa från ögat... Så han ser lagom rolig ut nu :-/
Vi säger godmorgon från leklådan.

Igårkväll hade jag träningssällskap när jag körde till en träningsdvd. Max gick efter ett par övningar för han tyckte det va svårt. Thea va med på ungefär varannan grej och kunde inte förstå hur jag kunde svettas så mycket så jag till o med svettades på armarna haha. Men det beror ju på hur mycket man tar i ;-) Det är ju åtminstonde skönt efteråt även om det känns som jag ska dö under tiden ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥