söndag 26 juli 2015

RUMBYTE

Kröp ner i sängen igen för ögonen går i kors. Vi har pratat om att byta plats på alla 3 rummen på nedervåningen och direkt är jag inne i huvudet hur jag vill ha det i mina fönster ;-) Å så vill jag att det ska hända nu, helst igår! 
I det här höstrusket har vi tänt en brasa, det känns som katastrof 26 juli! Igårkväll va vi hos min bror och hans familj och när vi körde hem i mörkret kom ju världens regnoväder. Jag hatar köra i regn sen jag fick vattenplaning. Å så kom flera mötande bilar och kastade upp vatten på rutan så jag såg verkligen noll och ingenting. Jag skrek till och sen gick inte pulsen ner på en bra stund. Fan va obehagligt det är! Men blixtrarna som sken upp va ju fina ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥