tisdag 14 juni 2016

ETT SMÄRRE KAOS...

Dagen började ju ändå lugn och skön och på jobbet va tidningen ute pch fotograferade så nu är vi väl i Smålänningen om nån dag. Sen hämtade jag upp barnen och en kompis innan vi åkte hem.
Jag hade ett telefonmöte inbokat med en person på skolan för jag behövde tolk! Jag har fått ett par buntar papper jag ska fylla i och det ena va obegriplig svenska i. Till och med personen jag pratade med hade bett om hjälp att behöva förstå vissa ord så flera personer inom skolledningen skulle skriva in och säga att detta språk inte är OK att använda som formulär. Men nu är det ifyllt och ska postas :-)
Men ja, under detta telefonmöte skulle då 2 barn + kompis passa ett mindre barn..... Jag vet inte riktigt hur det gick till då barnen vet reglerna och vad de skulle göra men det slutade med att en hund rymde och den andra hunden bet av rumpfjädrarna på tuppen...!! WHAT? 3 barn sprang runt och letade efter 2 hönor som sprungit iväg i rena förskräckelsen och jag undrade vad de gjort av det fjärde lilla barnet som skulle passas...... Jotack, cirkusMagnusson här!

1 kommentar:

  1. 😂 låter helt underbart! Skönt att du fick rätsida på alla pappren, en del av det är fan ta mig rena grekiskan!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥