söndag 17 december 2017

HEMMAGJORD SUSHI

 Mmmmm ser ni? Hemmagjorda sushi!
Igår skulle vi ju köra till vänner i Lönsboda men istället för typ 25min bilväg tog det nästan 1.5 timme... Det låg en lastbil över vägen. Vi bjöds på hemmagjorda sushi och någon gryta. Jag har aldrig gjort sushi själv men det va himla gott. Som tur va så va vägen öppen igen när vi körde hem. När vi va nästan hemma så hade jag en bil efter mig och precis när jag började blinka så satte de på blåljusen bakom, gissa om jag blev nervös haha. Men de körde om i full fart😉

Nu är vi i hos pappa och hans sambo men ska snart svänga inom min bror med jultidningarna så fort jag matat klart. Tänkte fixa gran i eftermiddag men vi måste först se om polisen huggt en till oss, det har han gjort varje år men vi kan ju aldrig va säkra på det😊

1 kommentar:

  1. Hemmagjort är gott med allting, dock är jag inte så förtjust i det men å andra sidan kan man inte gilla all mat. Å dessa olyckor i vintertid är hemskt, nog därför jag ogillar vintern, även om andra årstider kan va likdana med olyckor.
    Ha en fin vecka från Österlen/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥