torsdag 21 december 2017

OK PÅ TRÄNING IGEN!

Efterkontroll✔  Jag hade ingen magmuskeldelning (eller vad det heter) heller så jag va OK på att få börja träna. Jag har Olgas bok Träning för nyblivna mammor så den ska jag träna efter. Jag är lite sugen på att gå hennes mammafitness online så jag kanske ska önska mig det i födelsedag😉 Jag har ju tränat en del innan men nu känner jag att jag vill göra det från början så bålen stärks som den ska. Japp, träning ska det bli! Jag har ju fått så många påminnelser från mitt friskvårdskonto att det är hög tid att utnyttja det så för nån dag sen va jag inne på Friskis och köpte mig ett 10-kort som jag ska använda på spinning😊 Men det får dröja till våren för jag tänker inte trängas med alla som tänker börja sitt "nya liv" i januari haha.
Jag har ju nämnt innan att jag måste äta mer grönt så detta blev ett snabbt mellanmål mellan städning och barnmorskan. Sen tog jag hem Tuva ett par timmar tidigare och så hämtade jag min nya telefon. Jag beställde den igår och den kom idag - det kallar jag snabb leverans😀
Jag såg att det saknas en hemknapp så undra hur jag ska lära mig den.... Det blir kvällens projekt när barnen sover😉

2 kommentarer:

  1. Underbart att det vänder, jag en ljusmänniska älskar ljus och som du vet våren.
    Älskar också det levande ljuset det är ljuvligt och nu tänder jag många sådana.
    Du hinner säkert träna din kropp ta det lite isigt så går det jättebra.
    Passar på och önska dig och din familj och dina läsare En riktigt God Jul.
    Var rädda om er. Kram från Österlen/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja våren är fin när det börjar bli grönt. Här är med mycket ljus tända såhär års, både batteridrivna på timer och levande😊
      Önskar dig med en riktigt fin jul

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥