fredag 29 december 2017

UTVILAD BEBIS OCH NY HUDSERIE

God morgon😊 AlltsĂ„ vad Ă€r det med bebisars sömn? FrĂ„n att dygnet innan har Lillebror inte sovit nĂ„got knappt pĂ„ varken dag eller natt. Å nu frĂ„n igĂ„r tills nu har han istĂ€llet sovit i ett dygn med bara matpauser emellan. Vi försökte ha honom vaken igĂ„rkvĂ€ll för jag va rĂ€dd att han skulle hĂ„lla mig vaken inatt annars men nĂ€, han ville bara sova och va omöjlig att hĂ„lla vaken. Vi funderade till och med pĂ„ om han va sjuk.... Men nu Ă€r han sĂ„ pigg och utvilad och precis som vanligt❤
Jag nĂ€mnde ju att jag va tvungen att byta hudvĂ„rdsmĂ€rke och nu senast uppdaterad jag pĂ„ sjĂ€lvaste julafton för dĂ„ fyndade jag pĂ„ 25% och snabba som de Ă€r pĂ„ att leverera sĂ„ kom de redan första vardagen efter jul!! Jag har börjat med oljan/serumet och det kĂ€nns alldeles mjukt i ansiktet. Toppbetyg😀

1 kommentar:

  1. Jag hade en ansiktsmask sĂ„ skönt!! Och nytta gjorde det ocksĂ„ 😘

    SvaraRadera

Tack för att du lĂ€mnar ett avstamp♥