onsdag 12 februari 2020

DETTA BLÖTA...

Hur mår ni? Jag börjar bli liiite trött på regnet och blåsten! Idag kom det så mycket blask när jag hade rast så jag valde att sova istället, jag tycker det är rätt skönt att komma ut och gå en runda och lyssna på en podd annars. Hoppas det slutar regna någon gång för det är rätt blött ute nu.

Jag längtar till påsk nu och då hoppas jag verkligen inte att det är snö! Vi är några stycken som ska åka iväg på en liten tripp, bo på hotell ett par nätter och bada på badland. Badrummet ska rivas ut så då flyr vi andra🙂 Men det är ju nästan 2 månader till....

Sen ser jag fram emot våren och sommaren och hoppas på värme. Bara ta på sig ett par skor och gå ut, livet. Men just nu känns det som jag håller på att bli sjuk, huvudet är tungt och kroppen slut.
Sommar med bad, djurpark och andra mysiga utflykter❤

2 kommentarer:

  1. Verkligen mycket regn denna vinter, eller är det höst eller är det rent av våren som anlänt extra tidigt. Tror inte jag varit med om att inte ha haft någon snö, märklig känsla, jag är ju ingen vintermänniska, men andra gillar kanske vinter. Vi är olika men ändå lika.
    Önskar dig och alla andra en Hjärtlig Alla hjärtans dag. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä detta har varit tråkigaste vintern någonsin... Det går ju inte ta ett steg ut i skogen förrens man blir genomsur. Hoppas på en finare vår😀

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥