måndag 3 februari 2020

DUBBELVAB

Detta är vad jag och Tuva gör när Oliver sover. Pusslar och dricker kaffe🙂

I helgen har vi varit på Öland, vi mötte upp min bror och familj i Nybro och var på badlandet där ett par timmar innan vi åt på Mc och tog en sväng till Eko för att köpa lördagsgodis. Efter en mindre hälsosam lunch åt vi pizza till kvällsmat🙈 Jaja en gång på en livstid kan man väl äta så...
När barnen somnat spelade vi spel och hade himlans trevligt ett par timmar innan ett av barnen vaknade och sen aldrig somnade om mer än max 30 min i taget. Igår var det feber och ont i örat. Inatt var det nästa barns tur och jag tro inte jag sov mer än 15 min i taget fram till klockan 4. När vi vaknade va det var på kudden så det var ju trumhinnan som spruckit så i förmiddags va vi på vårdcentralen i 2h så nu är det antibiotika några dagar för bägge 2. Idag har nästa feber så vi ska vara hemma imorn med.
Det har ju varit så himla fint väder idag så när gossen behagar vakna ska vi ut en sväng. När mannen kommer hem ska jag en runda till gymmet för det blir inget köraslutpåsigsjälv-pass när sömnen varit i botten. Mer lite mysträning och få röra på sig. Sen blev jag så vansinnigt sugen på lasagne förra veckan så det ska vi äta idag🙂

2 kommentarer:

  1. Stackars barn. Krya på sig.
    Underbart väder kändes som vår idag man blir mycket piggare.
    Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja helt ljuvligt väder men vi kom aldrig ut... Oliver sov lääänge!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥