fredag 28 februari 2020

HELG!!

Hääärligt med helg,  inte sant🙂 Det har varit en vecka med jobb blandat med vab och idag hade jag lönesamtal + att jag förhoppningsvis fått några hjärtan att känna sig lite lättare idag.

Imorn ska jag med Tuva på ett badkalas i simhallen och det ser hon fram emot, på kvällen ska vi träffa min kusin och hans familj. Längesen nu. Jag hade velat ut och springa under tiden kalaset är men det går ju inte riktigt lägga över ansvaret på andra föräldrar i en simhall... Får väl göra det när jag kommer hem.
Jag dammade av löpbandet igår och passade på att köra intervaller medans Oliver sov middag. Det är riktigt riktigt längesen jag sprang på det hemma men när jag inte kan få till träningen på annat vis så är det ju kanon. Annars är jag ju helst på gymmet eller springer utomhus🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥