tisdag 4 februari 2020

HAPPY BIRTHDAY

När mannen kom från jobbet hann vi nästan äta middag ihop innan jag var tvungen att ge mig av till personalmötet och nu när jag kom hem hann vi säga hej innan han körde till gymmet.
Jag bytte om till pyjamasbyxor och kröp ner i soffan med en ost och bubbelvatten.
Den är sååå god men jag ska snart göra mig en smoothie istället. Igår när jag kom från träningen så kom Oliver direkt "om mamma, ket". Då skulle han visa paketen de slagit in till mig men jag fick ju bara titta för de kom in med de och sjöng imorse🙂 Så nu är en ett år äldre....

Idag har vi varit hemma men nu är de feberfria och har inte ont längre så imorn är det förskolan igen. Vi har varit ute och cyklat och tittat på skogsmaskinen som kör i skogen här och på hästarna en bit bort = bägge barnen nöjda. De bakade chokladbollar till mig men de blev bra som "medicinbollar" för deras medicin är ju ingen höjdare så det krävs något gott efter en sån dos.

Nu ska jag njuta av lite kväll innan förberedelser inför imorn.

2 kommentarer:

  1. Grattis på din dag. Ett år visare det låter väl härligt!
    Skönt barnen är friska igen, det går så mycket virus av alla de slag.
    Må väl. Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥