torsdag 6 februari 2020

SEANS

Igår skulle Thea till tandläkaren i Växjö så när jag hämtat de små åkte vi med henne och de små blir ju sååå lyckliga när de träffar henne. Oliver säger hennes namn väldigt ofta så han tänker på henne mycket när hon inte är hos oss❤ Det va snabbt överstökat och vi kom hem i bra tid. Jag var ju inbjuden på seans på kvällen men bestämde mig inte förrens i tisdags att jag skulle gå, annars skulle jag ju ångra mig!
Så. Jäkla. Fascinerande. Herregud vilka historier hon berättade och vilka grejer folket var med om. Hur sjutton kan hon se det? Jag hade iallafall en man som bott på bondgård bakom mig, jag hade aldrig träffat honom (jag frågade) och det fanns kossor på gården idag så då kunde jag förstå vem hon pratade om. Jag hade väldigt många egenskaper från honom och den sidan överhuvudtaget. Han tyckte jag skulle slappna av och få bort spänningarna och huvudvärken för allt kunde inte hänga på mina axlar. Saker jag ändå inte kan påverka. Hon sa att mannen bakom mig var likadan som jag, det skulle vara ordning och reda och jag gillar inte när något blir halvdant och jag ville slutföra saker jag höll på med, jag va nästintill pedant sa hon. Både jag och mina arbetskamrater som var med instämde där😉 Avskyr kaos och saker överallt! Men det är väl lite så, har du kaos inuti kroppen så måste det vara rent och snyggt runtom annars blir det värre inuti.
Lite roligt var det att vi hade en vikarie på jobbet idag, hon var inte med igår och visste ingenting. Det var grus i hallen efter alla barnen gått in och hon sa att hon skulle sopa, när hon började så sa hon Nu gör jag ju på mitt sätt och jag är ju inte lika noggrann som du för du är ju nästan pedant. Då sa jag bara att det sa damen igår med....

Idag tog energin slut och ibland skulle jag vilja ha ett monotont jobb, tänk att stå och göra samma sak och inte behöva tänka. Jag stack till gymmet när mannen kom hem och det gick riktigt bra men på vissa övningar känns det ju som om ögonen ska trilla ut när jag tar i haha. Härlig känsla när jag känner att jag blir starkare🙂
Nu blir det lite korsord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥