fredag 12 mars 2021

ÄLSKAR FREDAGAR!

 

Äääääntligen fredag😀 Så skönt att vakna innan klockan ringde imorse och stiga upp i lugn och ro. Började med teckenspråksutbildning och nu börjar det bli avancerat med meningar och speciella ord, men det är fortfarande himla kul. 

Jag var ute och sprang en runda på lunchen och sånt väder som det var imorde så var jag skeptisk att det skulle kunna gå men jag hade uppehåll. Vi har 30 min rast så det blir inte så långt men det är bättre än inget.
Fredagar är ju min favoritdag och jag vaknar alltid pigg men när klockan börjar närma sig 20 så är jag sååå trött! Min tröttaste kväll och imorn ska Tuva på gympa så då ser jag fram emot en löprunda under tiden. Jag har lovat henne att titta om hästarna som jag såg förra veckan är kvar, isf ska vi klappa dom när hon är färdiggympad. Jag har inte haft ett enda styrkepass denna veckan så jag är nöjd! Det har varit vila som jag behövde.

2 kommentarer:

  1. Stor Oliver blivit de växer så snabbt de där små barnen. Bra du tagit det lugnt du är ju så smal och vältränad Lotte. Idag är jag risig i reumatismen så ont i mina armar kan knappt lyfta dom smått trött på det. Hoppas på bättre väder behöver sol och värme. Ha en fin helg. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch ja det kan inte vara kul med den värken :( Jag hoppas med på sol och värme, speciellt till påsken när jag tagit ledigt

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥