tisdag 16 mars 2021

ETT MÄRKE SOM JAG ALLTID KOMMER TILLBAKS TILL

 Innehåller reklam för Emma S


Nu är den låååånga dagen avklarad för den här gången, var 4e vecka jobbar jag 7 - 18.30 en dag och jag brukar inte återhämta mig förrens framåt helgen. Idag känner jag mig hyfsat pigg så imorn är jag nog på hugget igen. Jag har 2 x 30 min rast men tar allt på en gång och så springer jag en runda på nästan 9 km så det är ett skönt break mitt på dagen. 

Jag behövde uppdatera lite i badrumsskåpet och denna gången blev det samma serie som jag alltid kommer tillbaks till i slutändan - Emma S 

När hon släppte sin serie så köpte jag allt detta;

Idag köpte jag det här, Deon byter jag aldrig ut! Peelingen är något som med alltid finns hemma. Den ska sitta på 1 minut sen är det bara att skölja av och den har tagit bort mina torra fläckar på huden.
Kolla in Emma S du kommer inte bli besviken!! Jag är sugen på att prova det nyaste i sortimentet:
Denna Lermask är jag sugen på att testa så det är nästa som ska beställas hem.


Det finns olika serier för olika hud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥