onsdag 24 mars 2021

JULKLAPP INKÖPT

Idag har jag och en kollega varit i Osby efter jobbet, vi fick 1000:- I presentkort i julklapp av kommunen och det ena gick ut om 1v så vi passade på. Utanför stod det maxantal på hur "många" det fick vara i butiken samtidigt (6st är ju inte många...) Så det kändes väldigt säkert måste jag säga. Vi var först inne i en affär för att kolla efter lampor men hittade inget så vi tog ett säkert kort - blomsteraffären🤪 

En ljuslykta och en vas från Ernst, en orkidé, 2 krukor påskliljor och en kruka med tulpaner så jag är väääldigt nöjd!! Jag hade aldrig köpt den stora vasen själv men nu fick jag ju den😉

Imorn ska jag ta årets 1a VAB, mannen var hemma idag, jag imorn och mannen på fredag. Sen är vi ändå långlediga så barnen är hemma ca 2v nu. Inget allvarligt men minsta lilla så gäller det ju att stanna hemma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥