söndag 21 mars 2021

ÖLAND, TRÄNING OCH EN UNDERBAR DOFT

 Innehåller reklam för Åhléns

I går när Tuva gympade passade jag på att springa under tiden, jag hann 4 varv i spåret och mötte samma tant 4ggr😉 Nästan hela familjen var med för direkt åkte vi vidare till Öland till min bror för männen skulle jobba i deras källare. 
Idag var jag nere och skulle köpa skor till Max och några linnen till mig, hittade visst ett par skor till Tuva med och en tröja till Oliver. Det kändes som att våren syntes lite mer där, blommor som kommit upp lite här och var samtidigt som det låg lite snö kvar på vissa ställen. Vissa hade flera olika sorter i rabatterna. 
När vi kom hem var jag bara tvungen att ge mig ut och springa 6km och hade Maister med mig, riktigt skönt men det bästa är ju söndagsduschen med peeling och hårinpackning. Efteråt smörjde jag in mig med body cream och kroppsolja från Rituals
Alltså denna doften - aaaaaah, det luktar SÅ gott i sovrummet nu så jag bara längtar efter att krypa ner😃
Nu är det en vanlig jobbvecka framför oss men på fredag åker jag på en födelsedagshelg tillsammans med en väldigt kär vän, vi ska först bo på hotell och sen på spa och det ska bli så himla himla härligt och framförallt kul. Sen har vi påsklov jag och barnen, jag tog semester så vi får vara lite lediga, då ska bilen servas och förhoppningsvis katten steriliseras.
Men nu, nu ska jag ta och krypa ner och läsa lite.

2 kommentarer:

  1. Vad du springer du skulle ju ta det lite lugnare inte sant, haha. Ja snart är det påsk jag har faktiskt pyntat lite idag jag gillar höns och tuppar och ris, vill njuta av det innan påsken kommer. Är det inte långt och köra till Öland? SPA är jag på varje vecka det unnar jag mig och det gör nytta för min kropp har ont i alla leder just nu väldigt drygt. Hoppas på lite värme nu och stabilt väder.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooo jag skulle ta det lugnare med styrketräningen, jag tränade löpning varannan dag och styrka varannan och kände mig helt slut. Nu springer jag bara varannan dag och är som vanligt igen🙂
      Mannen och barnen hade pyntat påskris idag annars är jag inte mycket för påskpynt.
      Jooo det tar en stund att köra till öland, typ 2,5h.
      Ja nu hoppas vi på värmen! såg att det kan bli 15 grader i påsk!!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥