torsdag 10 juni 2021

TRÄNING OCH TREVLIG HELG MED JOBBARKOMPISAR



 Godmorgon, här var jag uppe innan tuppen för idag var det dags för pass 2 i let’s run, fartökningar med 10minuters intervaller. Nu har jag lärt mig lite om olika nivåer, tröskelfart mm. Min comfortzone ligger i nivå 2 så när jag skulle köra uppvärmning i deras tempo tyckte jag det gick sakta. Nästa pass är ett livepass på lördag med snabbare intervaller så det ska bli spännande. 

Imorn är det skolavslutning här, Thea slutar 9an, Max 7an och Tuva förskoleklassen. Oliver får gå kvar på förskolan ett litet tag till som tur är. Barnen börjar bli stora nu…. Nu är det ju nästan lite tur att vi inte får gå på avslutningen för hur skulle jag kunna klona mig till olika ställen? 

Semestern närmar ju sig med och den är efterlängtad! Den börjar med 2v själv först med barnen och då hoppas jag verkligen på sol! Annars får jag nog krupp haha. 

I helgen var vi hos min jobbarkompis för de hade fått hem sina smågrisar och denna gången var de väldigt tillgivna🙂 

På kvällen var vi hos en annan jobbarkompis och grillade så det var en riktigt trevlig lördag.

Nu ska jag strax in på möte med ett av barnen sen blir det jobb. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥