måndag 28 juni 2021

MIDSOMMAR, DJUR, ANSIKTSVÅRD

 Inlägget innehåller reklam för Emma S

Herregud så dålig jag är på att uppdatera, hoppas ni haft en bra midsommar iallafall. Vi var i Sölvesborg som vi varit i många år nu, Tuvas äldsta kompis har ju stuga där nere så vi har firat med dom sen tjejerna var små. Jag fick så fina midsommarhälsningar som folk gjort på snapchat men jag kan ju inte med det  så min blev som den blev🙈

Jag lyckades inte ens spara bilden så jag fick ta en screenshot.... Klänningen var under men det var inte direkt någon värme. Det blev det vanliga med sill, potatis och grillat lite senare men ingen dans runt stången i år heller.


Den här lyckliga tjejer såg att grannen fått 5 hästar till sin hage och vi var där fortare än kvickt. Vi har anmält henne till ridskola i höst så jag hoppas hon får plats.
Nu är det inte så långt kvar på tv-rummet innan vi kan flytta in där igen. Vi har haft himla tur med vädret som har kunnat sitta ute och äta hela tiden. Men mest längtar jag efter att tv´n ska flytta ut från sovrummet.
Nu har jag satt mig i sängen med en ansiktsmask från Emma S  jag köpte både en enzyme peeling och en lermask. Just nu har hon ett erbjudande på lermask och nattmask att du får köpa de ihop för ett lite bättre pris, hur bra? Men jag köpte peelingen för min tog precis slut, jag vet inte hur många tuber jag har avverkat....
Lermasken behöver bara sitta i 10 minuter så jag hann fixa med kaninen först. Vår lilla kanin som numera heter Ninni har vuxit som bara den och Kajsa har fått ett nytt gäng med små ungar som har börjat titta ut från stenhögen.

Thea verkar trivas utmärkt på Öland och har fått flera nya kompisar vilket är jätteroligt!! Hon jobbar 6 dagar i veckan men hyfsade tider. Detta gjorde gott för hennes självkänsla att få reda sig lite själv och ta ansvar. 
Usch jag har fortfarande träningsvärk i magen sen jag gjorde min backträning, musklerna i övre delen av magen fick verkligen jobba och i o med att jag har ont nästan en vecka efter så var det nog bra träning haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥