torsdag 1 juli 2021

GODMORGON I REGNET

 Så besviken jag blev att jag vaknade så va det bara torsdag😉 Men vad gör väl det när det bara regnar haha. Igår morse hade jag ställt telefonen tidigt för jag skulle ut och springa hade jag tänkt, min väderapp visade regn ett par timmar senare men jag hörde ju hur regnet vräkte ner och mina gamla springskor hade jag på jobbet och de nya vill jag inte slabba ner direkt. Då gjorde jag något som jag aldrig brukar göra när jag bestämt mig för något - jag somnade om! Jag hade ju chans att springa på kvällen så det gjorde jag och jag hade Maister med sig men han börjar ju bli gammal nu och det märks lite på han. Det blev en liten nätt runda på 6km så nu är det vila tills det är livepass på lördag morgon. Jag har styrkepasset kvar men det får jag kanske göra ikväll. Denna gången såg det lite roligt ut🙂 

Fördelen med allt regn är ju att kantarellerna växer fortare, Oliver vill cykla och leta varje kväll och jag såg att de börjar komma upp nu. 

Dags att sätta lite fart så är det ju trots allt fredag alldeles snart🙂



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥