måndag 19 juli 2021

LITEN SJUK GOSSE

Måndag igen då och veckan inleds med vab, lillkillen har hög feber och fick det i gårkväll så det är inte mycket med honom, han sover mest. 
I lördags morse var jag ute på min liveträning och körde intervaller, så jäkla roligt pass med först några 3 minuters intervaller och sen några i 30sek som var snabbare. Sen sov vi hos min kusin där var vi vid sjön, barnen lekte med traktorer och skogsmaskiner, vi spelade spel och Oliver blev klippt.

Igår körde jag med trimmern ute för första gången och jag tro jag höll på i 3,5-4 timmar, tog slut på 2 rullar tråd och 2 tankar bensin. Så jäkla roligt och fint blir det ju med. 

Ikväll ska vi lämna mannens bil på verkstad så jag ska passa på att springa hem det är ca 1,5 mil så det passar in i veckans distanspass. Men nu tror jag att jag ska göra som Oliver - vila en stund😉




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥