måndag 26 juli 2021

SJUKSTUGA

Jomensåatte här har ju sjukstugan fortsatt…. Men innan nästa grej bröt ut hann jag och de små ta tåget till Kalmar och svägerskan hämtade upp oss där och vi var på Öland igen. 


Spännande att åka tåg och när vi hade 10 minuter kvar så tyckte Oliver att det började bli tråkigt.
Vi hade mackor och lite gott med oss. 

Vi var nere vid havet och barnen badade en gång annars hängde vi i kusinernas pool om dagarna. 

Något glas rosé blev det med när barnen lagt sig. Mannen kom dit och sov en natt med innan vi åkte hem. Idag har jag och Tuva varit hos doktorn för hon har dubbelsidig öroninflammation och sen fick hon feber och kräktes innan vi åkte dit. Denna semestern har mest gått till sjukdomar tycker jag! Ska ta lite vab så får vi väl ta lite höstlov istället…. Inatt sov hon inte mycket men jag hoppas både hon och vi får sova inatt. 

Idag hann jag ut och springa innan jag skulle hämta Max och lagom tills jag kom hem kom en störtskur och åska. Skönt med lite regn men nu är det lika varmt igen😉




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥