onsdag 22 september 2021

LITE MYCKET NU….

Usch, just nu är jag inne i en period där jag känner att jag inte hinner med och att tiden bara rusar. Jag glömmer allt och kan bara vimsa omkring. Det är lite mycket nu… 

Igår var det möte i Växjö så då träffade jag Thea iallafall❤️ Unge, vad jag saknar henne! Snart fyller de små år så då kommer de hit på kalas. Ikväll ska jag ha möte med körskolan via zoom (som tur är!) för nästa vecka ska jag gå utbildning så jag får övningsköra med henne.

Max har träningar flera gånger i veckan och match och jag jobbar länge några dagar denna veckan så vi ses inte mycket just nu men på fredag då är det vår kväll! Mannen ska iväg med sitt jobb så då ska Max och jag spela spel och hänga i soffan när de små lagt sig. 

I helgen sov vi hos min kusin för vi var där och åt kräftor och nu i helgen skulle jag sovit i Ullared med mina jobbarkompisar om det hade funnits ett ledigt hotellrum eller 2, nästan skönt att det inte fanns men det är längesen vi ringde ändå… Nästa vecka är lugnare men då börjar ju jakten så då är jag gräsänka fram till 1 februari🤪

Det här, det är kärlek och det ger mig ett lugn med💕

2 kommentarer:

  1. Jättefint foto, barn och djur de hör ihop! Åh är Thea så pass så det är dags att börja övningsköra. Förstår verkligen att du saknar att inte ha de på heltid, men allt går i alla fall. Är det så fullbokat i Ullared, ja nu är väl folket köpsugan efter att ha varit hemma mycket. Kommer fler tillfälle innan julen är här. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir en dagstur till Ullared i helgen iallafall🤪

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥