torsdag 30 september 2021

7ÅR AV SAKNAD

 

Detta kortet sitter på kylskåpet så jag ser henne varje dag, min älskade farmor❤️ Idag är det 7år sedan hon dog och jag tänker på henne ofta och saknar henne som sjutton! Jag och Tuva var på vår första begravning samtidigt, farmors.

Idag är det 1v tills Tuva fyller 7 och veckan efter det fyller Oliver 4. Jag kan knappt fatta att det är oktober imorn. Snart får vi ju börja julpynta!! Vi lyssnade på julmusik på jobbet i veckan och det känns helt galet. Men men, vi får ha en månad av rådjursjakt med hund och lite älgjakt först innan det blir november😉

1 kommentar:

  1. Åh ja det är trist det där när de våra inte finns mer. Jag har mist många men är ju beydligt äldre än du. Dock tycker jag många i 55-60 års åldern har lämnta jorden tråkigt. Ja du det går snabbt till julen fattar det knappt men en underbra tid framför oss, ljusen är väl mysiga.
    Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥