onsdag 8 september 2021

SJUKLING HÄR

Åh jag har varken haft ork eller lust att skriva - jag är sjuk! Jag har legat med halsont, feber, hosta, snorat och nyst och frossat omvartannat. Jag gjorde ett coronatest men det var negativt och jag kan ju bara säga att jag har mått mycket sämre nu än när jag hade Corona! Oliver har varit hemma med mig hela veckan för jag har inte mage att köra han till förskolan om jag inte ska jobba! Tuva har bara varit i skolan och jag skulle inte lämna henne på fritids heller så det har ju varit lite tjat om att vi ska ut och cykla. Jag försökte förklara för Oliver att jag inte orkade men då säger han ”man ska röra på sig då blir man frisk”. Ja jo han har ju en poäng och det kan ju hända att jag sagt något liknande men om inte ens jag orkar ut, då är jag dålig! Men efter nån dag fick han med mig ut att plocka kantareller iallafall så det går på rätt håll nu. Mannen fick följa med Tuva på ridskolan och de hade ridit i skogen. Jag hoppas verkligen jag kan följa med henne på lördag🙂 Jag har ”jobbat” 4v efter semestern men 1 av dom veckorna har jag vabbat och 1v har jag själv varit sjuk… Men jag vet att det är fler än jag som har det så just nu😉 Jag har inte sprungit nu på snart 1 vecka så det längtar jag efter men det kommer dröja tills jag är helt frisk! 

3 kommentarer:

  1. Stackars dig, vet inte om mina små hälsningar kommer bort skrev i förra. Finns det som är lika illa som corona, jag har haft en hel del genom mitt liv kan jag säga. Blev oerhört sjuk av svinvaccinet skulle ha två sprutor och var sjuk i mer än en månad av det hela, sängliggandei en månad det var inget vidare. Just nu känns det som influensa i min kropp men det är reumatismen som bråkar.
    Krya på dig och ta det försiktigt med träningen./MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag såg nu att det fanns en kommentar som inte var godkänd, den hade jag missat😉 Fy ja det var många som blev dåliga av svinsprutan jag har funderat många gånger på om jag fick narkolepsi av den för så fort jag slappnar av kan jag somna! Läskigt! Jag måste alltid vara i full gång och är jag i ett ”mellanläge” kan jag bli akut trött så jag måste lägga mig och oftast somnar jag direkt.
      När man är sjuk uppskattar man att vara frisk, iallafall jag…. Det borde uppskattas varje dag!
      Trevlig helg😀

      Radera
  2. Jag bor i Nederländerna och är jag en lycklig kvinna idag? Jag sa till mig själv att jag skulle rekommendera alla långivare som kan förändra mitt liv och min familj till alla som letar efter ett lån. Om du behöver ett lån och du är 100 % säker på att du kommer att betala tillbaka lånet, kontakta dem idag via e-post på: lapofunding960@gmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥