måndag 27 september 2021

ULLARED

Nu sitter jag och väntar på att körskolan ska börja, jag hade tur som hann med sista utbildningen via zoom🙂 Då kanske jag kan åka en runda med Thea nästa gång hon kommer hem, det hade ju varit spännande….kanske haha.

I lördags skulle vi till Ullared 6st från jobbet, tyvärr var ett par sjuka så vi åkte 2 bilar med 2pers i varje. Jag plockade upp en i Timsfors sen gasade vi iväg, jag såg inte ens de andra 2 från jobbet, där va såååå mkt folk! Å de pratade bara om att hålla avstånd och minska smittspridning, i deras högtalare. Hur lätt va där att hålla avstånd med 4500 pers… Nja hade jag vetat att där va så mycket folk och trängsel hade jag nog blivit hemma, det hade blivit betydligt billigare med🤣 Annat va det när jag va där i mars och det fick gå in 500 pers i taget!

Vi åt bakad potatis på övervåningen, jag hade aldrig varit där uppe innan men nu blev det både mat och fika där.
Julavdelningen hade de gjort där uppe och där fanns verkligen huuuur mycket som helst! Jag fick krama tomten med❤️
Jag köpte varsin present till Olivers pedagoger som de får vid jul.

Jag handlade inte bara till mig själv😉 Men jag köpte bara en enda julklapp och det är till den stora sonen. Tur det är en stund kvar till jul!

Igår joggade jag min 1a runda på 3v, det gick inte fort men det va sååå skönt. Superhärligt väder☀️ Imorn ska jag ut på jobbet igen för då är min lååånga dag.


3 kommentarer:

  1. Folk bryr sig inte nämnvärt längre med avstånd, tycker det är fortfarande viktigt. Har hört att nu är det magsjuka och förkylningar i omlopp det hördes inget i fjor. Åh så mycket folk på Gekås, julklappshandeln är säkert igång redan och det är mysigt med julen.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas vi ska fortsätta med restriktioner året ut på jobbet, vi får veta imorn. Jag är inte riktigt bekväm med att allt släpper sådär.
    Ja nu är det förkylning, magsjuka och influensa som går, det är bara att vänta…. Jag tycker det räcker med den vanliga influensan som jag hade!

    SvaraRadera
  3. HEJ, Vet du att det finns ett sätt att tjäna pengar utan stresskontakt (THOMAS FREDDIE) för ett tomt [ATM-KORT] idag och vara bland de lyckliga som drar nytta av dessa kort. Detta PROGRAMMERADE tomma ATM-kort kan hacka sig in i vilken ATM-maskin som helst i världen. Jag fick mitt masterkort från en bra hackare på internet, med detta ATM-kort kan jag samla in $50 000.00 dollar varje dag via kontakter: thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Jag var väldigt fattig men det här kortet har gjort mig rik och lycklig, om du vill få denna möjlighet att bli rik och etablera ditt företag så ansök om detta Master-kort, jag är så glad över detta eftersom jag fick mitt förra veckan och jag har använde det för att få $277 000,00 dollar från THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackare delar ut kortet bara för att hjälpa de fattiga och behövande och de ERBJUDER ÄVEN FINANSIELLT HJÄLP. få din från THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS idag. Vänligen kontakta dem via e-post thomasunlimitedhackers@gmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥