söndag 26 juni 2022

EN BRA MIDSOMMARAFTON MEN SÄMRE EFTERÅT

Gaaaah, jag skulle skrivit för längesen men det kommer ju alltid något i vägen! Hoppas ni haft en fin midsommar. Det ser ju ut att ha varit en strålande dag i hela Sverige, eller?

Vi var i Sölvesborg som de senaste 6 eller 7 åren, Tuva fångade en fisk med händerna.
Efter mat och dans gick vi ner till havet och de som ville badade, 22 grader i vattnet (så jag badade inte!)
Så himla fint och inte ett moln på himlen.

Igår efter frukost skulle vi packa ut oss och åka hem efter en stund. Barnen lekte och jag la mig på en madrass i solen. Från ingenstans började jag bara spy! Hela tiden. Sen kom det från bägge håll och det var inte trevligt! Jag kan säga att ni väl körde hem va det en pärs! Jag orkade knappt gå från bilen och in så slut va jag. Drack is, saft med is, resorb och det jag fick ner sakta men säkert. Jag låg pall ute i skuggan och orkade knappt prata eller skriva ens. Sov som en stock hela natten men var fortfarande orkeslös imorse. Mer resorb och saft sen piggnade jag till lite i eftermiddag och orkade tömma ett litet land på både blommor och ogräs.
Oliver sa mamma nu ser du inte sjuk ut längre för nu skrattar du❤️

Men själva midsommarafton var riktigt trevlig🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥