tisdag 7 mars 2023

NYÅRSLÖFTEN - SNUS? TRÄNING?

Men…. Jag som trodde det skulle bli vår men nu är det vinter igen… Jaja, pulkorna är inte inplockade så det gör ju inget.

Jag såg denna på Instagram och tänkte på nyårslöften, hade ni några och hur har det gått? Typiska löften är väl börja träna, sluta röka eller sluta snusa. Själv blev det inget löfte alls för jag varken röker, snusar och springer gör jag redan😊 

Är det någon som testat sluta med snus och tobak? Jag har förstått att det kan vara ganska svårt men är det någon som testat? Hur gjorde du?

Det är ju tur att det där med rökning har gått framåt, minns att när vi var små så stod min farfar och faster och rökte inomhus vid fläkten. Hur trevligt? Jag tycker det är bra att de förbjudit rökning inom vissa områden för det luktar ju inget vidare. Men jag minns när jag skulle testa snusa och då var det lössnus som jag och en kompis stoppade in. Allt snurrade och vi låg på en åker och spydde….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥