måndag 6 mars 2023

RIKTIGT VÅRVÄDER


Fy sjutton så fint väder det har varit i helgen meeeen så kallt att jag nästan fryser röven av mig! Jag och Maister gick 14km igår och det gäller ju att ha tempot uppe annars blev det väldigt kallt om benen. 

Dopet i lördags var så fint, denna lilla tjej är så himla söt❤️ Å hennes mamma är ju en hejare på att baka och laga mat😊 Jag och mannen fick lämna lite tidigare för vi åkte bort till Väla och köpte en ny spishäll då den gamla höll på att ge upp. Sen mötte vi upp barnen och svärföräldrarna hemma hos dom för där skulle vi ha med oss lite kött och en hund. Mannen och Aisha var ute på lite span på kvällen och igår var de ute på jakt.

Nu är det ny vecka och en inre stress har redan kommit. Ont om folk på jobbet och alla barn lär vara tillbaka efter sina vattkoppor nu😉

2 kommentarer:

  1. Jättefina tårtor det är väl henne du berättat om tidigare som är så duktig. Åh har ni skaffat en ny hund eller? Det är svalt i vinden här idag, snö och storm i morron det ogillar jag. Nu vill jag ha VÅR!
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är min svägerska som är superduktig, verkligen!
      Nä det var mannen som skulle låna hunden för eventuell jakt.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥