lördag 18 mars 2023

KALAS MED ABRUPT SLUT

Ställde klockan tidigt för att hinna ut och springa en runda innan vi drog igång med städning, handla och allt som skulle fixas inför kalaset vi skulle ha för Max. Men så vaknade jag vid 4 av att ha jätteont i halsen så jag tog en pw med Sune istället men sen gick det över så jag hade kunnat springa ändå. Det sprang ut ett rådjur framför oss så det blev ett fint drev för Sune men lite smått irriterad blev han ju för jag inte släppte honom från kopplet😊
Vi fejade och donade här hemma innan folket kom men svärföräldrarna fick punka på släpet de hade med till oss med ved så mannen fick fixa däck och köra till Hässleholm och hjälpa de. Mitt i kalaset blev Tuva magsjuk….. Så jävla typiskt! Det va ju inte längesen vi hade det och Tuva blir ju så himla dålig när hon blir magsjuk. Hoppas hon lyckas sova inatt❤️
Max blev nöjd över sina presenter men det blev ju lite kaosartat för jag fick ta över köket och det där är ju inte min starka sida🙈 Tur mannens syster va här och hon är ju kock! Lillebror högg in när han såg att det fattades något med och pappas sambo hjälpte oxå till❤️ 
Näst på tur står en som fyller 18! Jag bävar för den dagen haha.
Jag och mina tjejer påväg för ett par veckor sen. En av de kör filter i något program…
Nu tar vi dagen som den kommer ❤️

2 kommentarer:

  1. Stackars Tuva det är så obehagligt med magsjuka. Krya på henne! Haha coolt med filter, stora era flickor börjar bli. Vi körde till Hässleholm i går och kör gärna de mindre vägarna för det är mycket trevligare slippa en massa bilar. Då såg vi en hel flock med rådjur som skulle över från en skog till en annan. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag föredrar med att köra på mindre vägar. Det är kul att se lite djur när vi är ute och kör - men inte på vägen eller för nära, de kan hålla sig på åkrarna 😊

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥