tisdag 9 maj 2023

BÄSTA ÅRSTIDEN

Alltså blir en glad eller glad när det börjar blomstra och grönska runtom? Det är så vackert ute nu! Vi har en tulpan kvar som tillhör huset när vi flyttade in och den blommar så fint varje år. Jag kanske skulle sätta några fler😊 Men jag vet inte hur denna kan ha hamnat mitt bland jordgubbsplantorna, jag tänker att jag ska flytta den sen när den blommat över.

I söndags var jag ute på långpass, 16km blev det och jag har läst att alkoholfri öl är bäst för återhämtningen så det har jag köpt hem några stycken.
Igår var det ridskola och Tuva hade Bob. Han är verkligen…slö! Han går inte fort i onödan direkt.
Ikväll är det fotbollsträning för Oliver och då är det ett livepass med Lets Run samtidigt så jag tror jag åker med till byn och springer det där.

2 kommentarer:

  1. Underbar tid nu våren är som bäst med allt som slår ut. Men åh vad tiden den går snabbt hinner knappt med. Ser ut av en fin och snäll häst för Tuva. Ha en fin tisdag och Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tiden går alldeles för fort, nu kunde dygnet utökas med några timmar så vi hinner njuta lite

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥