söndag 28 maj 2023

MORS DAG

Grattis alla mammor på mors dag❤️ Jag fick kaffe på sängen, presenter och min pyssliga Tuva hade gjort ett eget kuvert och grejer inuti bland annat en egen rebus som hon skrivit och sedan klippt ut. 

Jag och Maister sprang 7km innan vi gjorde oss iordning för nu är vi påväg ner till Skåne för mannens mamma ska firas på restaurang i Svalöv. 

I fredags hade jag ju semester men stressade mest runt, vaccinerade hundarna på morgonen men sen hem med dom och in till Willys. Innan vi hämtade Tuva från skolan så skulle jag in på bolaget och då var det ju avstängt i byn för det va Älmhultsdagarna. 

Handlade inte bara till mig själv men det blev ju på tok för mycket för min påse jag hade😂 Sen en bit att gå med.
Jag har en jobbarkompis som fyllde 50 tidigare i veckan och hon bjöd på tårta i fredags när jag va ledig. Jag sa att jag kommer och äter tårta när Tuva skulle på kalas. Vi är några som planerat lite så vi överraskade med en fest😊

Typ så här blev det…..
Vi hade riktigt roligt och det va längesen jag skrattade så mycket! Vi avslutade kvällen med kubb. Åkte hem 22 och somnade direkt. Jag skulle ju upp och springa livepass 8.30 men när jag vaknade hade jag såååå ont i huvudet! Men gav mig ut iallafall, jag gick istället för joggade men sprang på intervallerna så jag va nöjd ändå. Gjorde inte många knop under dagen men min kusin och hans familj kom igår eftermiddag så vi grillade och spelade spel.
Lite synd de tog bort den röda annandag pingst annars hade det ju varit långhelg igen men nu är det en jobbvecka sen långhelg igen😊

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma till dig och alla andra. Ja vi är värda att hyllas på ett eller annat sätt, vi är rätt duktiga haha. Trevligt med utflykt till min gamla byggd, bodde dock inte i Svalöv utan i Billeberga bara en liten bit därifrån. Har släkt i Svalöv och gick högstadiet där. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt ändå att det är på samma område❤️

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥