onsdag 3 maj 2023

GOD MORGON

Huu va trött jag va när klockan ringde, jag hade lätt kunnat sova ett par timmar till!
I måndagskväll hade jag nästintill fått en hjärtinfarkt när meddelanden trillade in att 4 till va borta från jobbet under tisdagen. 1 visste vi sen innan men det blev fler😅 Det blev lite tufft så efter frukost klädde vi på oss och gick ut! Va ute större delen av dagen och jag skulle på ett viktigt möte 2h innan jag slutade så jag hade ingen möjlighet att stanna kvar. 
Igår började Oliver på sin fotbollsträning som han har längtat efter, vi följde med jag och tjejerna för att titta. Såååå många barn som spelade och det var förbaskat kallt så nästa gång stannar jag nog hemma. Mannen är ju ändå tränare men det är roligt att titta. Det var ett tag sedan Max hade match nu men jag hoppas det kommer någon i helgen så vi kan titta.
När barnen lagt sig gav jag mig ut och sprang 40 minuter så det var en skön avslutning på en hektisk dag. Fördelen med ljusare kvällar - jag kan springa efter barnen lagt sig😊
Nehepp dags att hugga in i en ny dag😎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥