tisdag 2 maj 2023

MAJ

Wow nu är det maj och den bästa tiden är äntligen här😀 Jag hörde att denna sommaren ska bli så varm som 2018 vi får väl se. Då kanske till och med jag kan bada i sommar haha. 
Hoppas ni hade en fin valborg. 
Vi var ute hos min kusin så jag hoppade av en bit innan och sprang resten, jag trodde på ett långpass på ca 15km men kom bara upp i 11…  
Vi sov över och hade det trevligt men igår skulle mannen hjälpa till på jaktstigen och N skulle och jobba så vi var hemma väldigt tidigt. Tuva hade kompis över och Oliver ville mest spela fotboll. Idag börjar hans träning så i helgen fick han fotbollsskor, benskydd, strumpor och en fotboll så han är så nöjd så. 

Jag vaknade 3.40 och kunde omöjligt somna om och nu ringer klockan om en liten stund (5) så det blir en lång dag. Trodde faktiskt att jag skulle sova bra inatt då jag inte alls sov bra natten till igår. Men jag blev stressad redan igår då telefonen plingade av alla som är sjuka eller vabbar på jobbet så det blir en tuff vecka - igen!

1 kommentar:

  1. Vi får väl se jag tror inte på en sådan varm sommar. Våren är ju rätt sval får man säga, frost ännu på morronen.
    Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥