lördag 29 april 2023

BÄSTA STARTEN PÅ HELGEN

Vilken härlig start på dagen, 8.30 var det livepass med Lets Run, intervaller i 70 sek och sen återhämtning i 20sek vilket bara är ett par andetag för att komma ner i puls sen på att igen. Klockan ringde 7.45 så det blev en kaffe innan jag gav mig ut. 

Jag och Tuva började röja på hennes rum men vi tar lite pö om pö nu i helgen. Mannen och Oliver är i Ljungby och köper fotbollsskor, benskydd och annat han behöver för på tisdag börjar han med fotbollsträning.

Nu när solen är framme ska jag och Tuva släppa ut kaninerna men vi måste ju passa de hela tiden eftersom flingan är rymningsbenägen. Hon klättrar över 170cm staket som ingenting, måste fixa nät som vi lägger som tak. Jag ska peta lite i landet på framsidan. Ha en finfin lördag😎

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥