fredag 7 april 2023

LIVEPASS OCH GLAD PÅSK

Imorse ringde klockan 8 för vid 9 var det dags för intervaller med ett livepass av Lets Run. 30sek snabb och koncentrerad löpning och sen 30sek ännu snabbare. 1 minuts jogg/gå vila, 5st innan det var 2 minuters vila innan det var på det igen så det blev 15st intervaller totalt. 

Jag var helt färdig när det var slut men nästa gång ska jag äta innan. Idag blev det bara kaffe och banan.
Igår blev det ett glas rosébubbel ute i solen, såååå härligt med sol och ledighet! 
Igår slutade jag tidigt men jag stannade kvar hos en jobbarkompis och där var redan en jobbarkompis på plats så smidde vi planer som vi hoppas ro i land till hösten😊
Nu ska jag fortsätta hjälpa Tuva att röja i hennes rum. Där ska bli fint säger hon❤️
Hoppas ni får en härlig ledighet, tänk att det är påsk 🐣 så underbart! Våren here we come 😎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥