onsdag 19 april 2023

BACKINTERVALLER

Idag va det dags för ytterligare ett livepass med Let´s Run, det stod backintervaller på schemat. Jag hade med mig en jobbarkompis som precis börjat löpträna igen och det var ju roligt att slippa springa själv. Vi började med att springa rundan på 4,5km var för sig som uppvärmning sen intervallerna. I de intervallerna gör det ju ingenting att vi inte har samma fart. Vi tog en av de längsta och brantaste backarna i Killeberg. 5st intervaller på 1 minut var och sen 5st på 30sek var, alltså.... mina beeeeen! Det kändes kan jag meddela, jag hade önskat att vi gett oss på en mindre backe men men, nu är det gjort.

Vi hade en damm i början på backen så dit återvände vi i varje paus. Änderna simmade och hade det gott i solen men blåsten va ju inte att leka med.... Nu blir det vila i ett par dagar😎

1 kommentar:

  1. Åh jag blir så trött av att läsa det bara haha. Ni är flitiga bra med motion.
    Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥