tisdag 6 april 2010

Fryyyser...

Fan va kallt det är!! Eller inte... Termometern står på 24 grader men jag fryser som vanligt!!
Käkar kycklingsallad igen, och knäcke. Gick en bra runda innan. Tog in Posten och hade fått ett rekommenderat brev/paket jag får hämta imorn för jag hade ju ingen legitimation med mig när vi var ute.
Deklarationen har jag iaf skickat in nu;-) jag är redan klar medans en del inte ens fått sin... Men det känns bra haha.
Pratade med en bror och vet att de ska till Gotland i sommar, blev lite sugen med faktiskt. Vi va där förra året men barnen var inte med då. Vi har pratat om att åka dit nästa år med våra vänner, för det är ju roligare för barnen om de har sina kompisar med sig ;-) Å jag trivs på Gotland!!! Vi har ju ett eget stort hus med trädgård och nära till havet när vi är där, det är bra med släktingar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥