torsdag 8 april 2010

Sönderstressad...!!

Precis hemkommen men jag undrar om jag hinner andas innan telefonen ska ringa igen. Jag glömde den i bilen när jag jobbade och gjorde ärenden och genast är där missade samtal. Dolt nr som tur är så jag kan med gott samvete skita i det!! Fast jag vet att det är raka motsatsen!! Men jag orkar inte. Jag jobbar dubbla pass och ska till sjukgymnasten emellan, ändå krävs det mer..... När fan ska jag hinna!?!? Hade jag kollat blodtryck idag hade det skjutit i höjden. Vill bara kasta telefonen i väggen så den inte funkar mer, hade varit jävligt skönt just nu. Men det fåååår jag ju inte.....gggrrrr. Det är för mkt nu, t o m så blodet pissar ur näsan... Det måste finnas arbetskraft på annat håll så många arbetslösa som inte får jobb.......
Måste äta lite och lugna ner mig en kvart annars orkar jag aldrig träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥